Over Inge van Egmond – Administratie & HR bij Asenso Facilities

Mijn naam is Inge van Egmond en sinds 2023 ben ik met veel plezier werkzaam bij Asenso Facilities. Wat begon als een functie als Supervisor Housekeeping in een hotel, groeide al snel uit tot een veelzijdige rol binnen onze administratie- en HR-afdeling. Mijn ervaring op de werkvloer helpt mij elke dag om mijn taken met inzicht en gevoel voor de praktijk uit te voeren.

Van housekeeping naar administratie

Na mijn start in de Housekeeping, maakte ik de overstap naar Administratie en HR. Hiervoor heb ik een cursus Basiskennis Loonadministratie gedaan en ook mijn diploma behaald. Ik controleer en verwerk de gewerkte uren van medewerkers op verschillende projecten, zorg ervoor dat alles wordt doorgevoerd voor de salarisadministratie en houd de verlofuren bij. Daarnaast controleer ik facturen en ondersteun ik bij het opstellen en verlengen van arbeidsovereenkomsten. Ook het aanmelden van zieke medewerkers bij de arbodienst en het verzorgen van UWV-aanvragen behoren tot mijn dagelijkse werkzaamheden.

Als vraagbaak voor collega’s ben ik regelmatig het eerste aanspreekpunt voor alles wat te maken heeft met loonstroken, salarissen, verlof of andere HR-gerelateerde zaken. Die combinatie van cijfers, structuur en persoonlijk contact maakt mijn werk juist zo afwisselend en waardevol.

Werken bij Asenso

Wat mijn werk bij Asenso zo leuk maakt, is de combinatie van structuur, menselijk contact en de ruimte om bij te dragen aan de groei van de organisatie. Geen dag is hetzelfde, en dat houdt het uitdagend en afwisselend.

Ik werk doorgaans drie dagen op kantoor in Houten of op locatie, en twee dagen vanuit huis. Deze balans zorgt ervoor dat ik flexibel en efficiënt kan werken, terwijl ik nauw betrokken blijf bij zowel mijn collega’s als de projecten.

 

Inge van Egmond | HR en Administratie | Asenso Schoonmaakdiensten
Inge van Egmond
Administratief Medewerker